Jornada d’acollida del document final del Sínode sobre la sinodalitat

El Seminari. Casa de Cultura de Tarragona va acollir la jornada diocesana “La nostra Església en clau sinodal” el dia 22 de novembre. Gairebé cent vint-i-cinc persones de l’arxidiòcesi van participar en aquesta trobada amb l’objectiu d’acollir el document final del Sínode sobre la sinodalitat. A l’inici de la jornada, l’arquebisbe Joan Planellas va adreçar unes paraules de benvinguda als assistents, agraint-los la seva participació en el procés sinodal de l’Església i convidant-los a viure la trobada “demanant el discerniment a la llum de l’Esperit Sant per acompanyar-nos els uns als altres en l’evangelització pel bé de la nostra Església”. Després, Mn. Joan Àguila, provicari general per a la Pastoral, va presentar alguns dels aspectes més destacats del document final del Sínode. Seguidament, els participants es van distribuir en diferents grups per respondre, a partir del discerniment, les qüestions sobre quins són els obstacles que impedeixen avançar en el camí sinodal, com els podem remoure i com podem assumir els reptes que planteja aquest procés sinodal. Les respostes a aquest treball van ser posades en comú al final de la jornada.

Feu un comentari

×
×