L’Escolania de Montserrat omple la catedral de Girona quinze anys després

La catedral de Girona va acollir, el 7 de novembre, un concert de l’Escolania de Montserrat organitzat conjuntament amb l’Auditori de Girona. Va ser acollit pel Secretariat de Corals Infantils de Catalunya amb motiu del Membership Weekend de l’European Choral Association. Actualment, l’Escolania compta amb cinc membres de la diòcesi.

Feu un comentari

×
×