22ena edició de la Missa de l’Alba de Blanes sota el lema “Treballem per la pau”

Blanes va acollir, el diumenge 28 de setembre, la 22ena edició de la Missa de l’Alba, que reuneix nombrosos fidels a la platja de Sa Palomera a les 7 del matí, a trenc d’alba. La missa, presidida pel bisbe, va comptar amb un altar ben singular: una petita embarcació. Enguany, el lema de la celebració va ser “Treballem per la pau”.

Feu un comentari

×
×