1a Trobada de curs de la Delegació de Primer Anunci

El 19 de setembre va tenir lloc la primera de les tres formacions que la Delegació de Primer Anunci té programades per a aquest curs. Va tenir lloc a Cervera, a l’església de Sant Agustí, i hi van assistir prop de 80 servidors i servidores d’Alpha i dels Recessos d’Emmaús, i també les germanes cordimarianes del convent de Sant Agustí. L’acte es va iniciar amb la celebració de la missa, presidida per Mn. Abel Trulls, rector de Cervera.

Feu un comentari

×
×