Les entitats socials de la diòcesi celebren la Pasqua del Malalt

L’església de Sant Narcís de Girona va acollir la Pasqua del Malalt, amb la Fira de l’Esperança, una missa presidida pel bisbe i una xocolatada. El delegat diocesà de Pastoral de la Salut, Mn. Sebastià Aupí, destaca que la trobada va ser “entranyable i plena de vida, una mostra viva d’una Església que estima i que serveix”.

Feu un comentari

×
×