Foto: Vatican Media

Lleó XIV es reuneix amb els cardenals i celebrarà la missa d’inici del pontificat el 18 de maig

El nou Papa ha reservat un temps per a la reflexió i la pregària abans de fer qualsevol nomenament definitiu

El Papa Lleó XIV celebrarà la missa d’inici del pontificat el proper diumenge 18 de maig. Així ho ha anunciat la Santa Seu a través d’un comunicat en què detalla els principals compromisos del nou Pontífex per aquest mes de maig. Una de les celebracions més destacades serà precisament aquesta eucaristia, que tindrà lloc a la plaça de Sant Pere a les 10.00 h del matí.

Dos dies després, el dimarts 20 de maig, Lleó XIV prendrà possessió de la Basílica Papal de Sant Pau Extramurs, i el dimecres 21 de maig presidirà la seva primera Audiència General.

Segons ha informat l’Oficina de Premsa de la Santa Seu, aquest dissabte el Papa es reunirà amb els cardenals. Tot i això, ha manifestat el seu desig de reservar un temps per a la reflexió, la pregària i el diàleg abans de fer qualsevol nomenament o confirmació definitius. És per aquest motiu que Lleó XIV ha demanat que els membres de les institucions de la Cúria Romana continuïn provisionalment en els seus respectius càrrecs.

Feu un comentari

×
×