Recés dels seminaristes a les clarisses de Vilobí d’Onyar

Els seminaristes de la diòcesi van participar, el 3 de gener, en un recés a la Fraternitat Santa Clara de Vilobí d’Onyar. Actualment, Girona compta amb quatre seminaristes: Marçal Privat, de Banyoles; Edwin Oblitas, d’Apolo (Bolívia); Lluc Juscafresa, de Banyoles, i Quim Llopart, de Girona.

Feu un comentari

×
×