Benedicció de “jesusets” del pessebre

La catedral de Lleida va acollir el 15 de desembre la tradicional benedicció dels “jesusets” del pessebre. Una bona colla d’infants van presentar les seves imatges del nen Jesús a l’altar després de l’eucaristia, presidida pel bisbe emèrit, Joan Piris, que va ser l’encarregat de beneir-les. La benedicció coincideix amb la Jornada de Germanor de l’Agrupació Ilerdenca de Pessebristes.

Feu un comentari

×
×