Religioses fan els vots a Manresa

El dissabte 12 d’octubre, la col·legiata basílica de la Seu de Manresa va acollir una cerimònia solemne de vots religiosos de les Germanes de l’orde de les Serventes del Senyor i de la Verge de Matará. L’acte va ser presidit pel bisbe, Romà Casanova, i va congregar fidels de diverses procedències.

Feu un comentari

×
×