Vot de Poble al santuari de Queralt (Berguedà)

La parròquia de la Valldan (Berguedà) va complir un any més el Vot de Poble pujant al santuari de la Mare de Déu de Queralt i participant en l’eucaristia que va presidir el rector Mn. Jaume Prat. En aquesta celebració un grupet de nens i nenes van rebre la Primera Comunió. Acabada la missa tots els fidels participants van sortir fora i el mossèn va beneir el terme, acompanyats de la imatge de Sant Isidre i resant l’Àngelus, ja que va coincidir amb les 12 del migdia. 

Feu un comentari

×
×