Tanca la comunitat dels claretians a Lleida

Els religiosos claretians que tenen cura pastoral de la parròquia de Sant Antoni Maria Claret, al barri lleidatà de Balàfia, han comunicat als feligresos la decisió de tancar la comunitat a finals del mes d’agost degut a la falta de vocacions i de relleu. El Govern Provincial dels Claretians a Catalunya ha decidit tancar la casa que tenen a Lleida, posant fi d’aquesta manera a 140 anys de presència a la ciutat, primer al carrer la Palma i, des de fa 50 anys, a Balàfia.

Feu un comentari

×
×