Les religioses preguen davant la gruta de Lourdes dels jardins vaticans. | Foto: © VATICAN MEDIA

Les benetes argentines arriben a la Casa “Mater Ecclesiae” del Vaticà

El monestir on va residir Benet XVI torna a ser de vida contemplativa

La Casa Mater Ecclesiae, on va residir Benet XVI fins a la seva mort, torna a ser un monestir de vida contemplativa, tal com havia establert Joan Pau II.

Les set monges argentines de l’orde benedictí provinents de l’abadia de Santa Escolàtica de Victoria (Buenos Aires), a les quals el papa Francesc va convidar a residir al Mater Ecclesiae, al monestir ubicat als jardins vaticans, sostindran amb la pregària el Papa i l’Església.

Tan bon punt van arribar a la Mater Ecclesiae, les monges van anar a la gruta de Lourdes, als jardins vaticans, per cantar i pregar davant la imatge de la Mare de Déu.

Feu un comentari

×
×