Convivència dels seminaristes a Tortosa

Entre els dies 8 i 10 de desembre el Seminari de Terrassa va realitzar una convivència a Tortosa. El dissabte van rebre la visita del bisbe Salvador i junts van visitar la catedral i el Palau Episcopal acompanyats pel vicari general.

Feu un comentari

×
×