Trobada de tardor de l’Hospitalitat de Lourdes

El 29 d’octubre unes vuitanta persones es van trobar al santuari del Miracle en la trobada anual de tardor de l’Hospitalitat de Lourdes. Després de celebrar l’eucaristia van gaudir d’unes cançons a càrrec d’una coral que visitava el santuari. En sortir a l’esplanada, els monjos del Miracle els van obsequiar amb un refrigeri on tothom va poder saludar-se. Seguidament es dirigiren a un restaurant proper per acabar la jornada amb un dinar de germanor.

Feu un comentari

×
×