El bisbe Salvador celebra l’Aplec de la Salut a Sabadell

El bisbe Salvador va presidir, el 15 de maig, la missa al santuari de la Salut amb motiu de l’Aplec de la Salut de la ciutat de Sabadell. En un temple ple, acompanyat pels preveres de la ciutat i amb les autoritats civils, va demanar a la Mare de Déu el do de la pluja material, que tant es necessita ara en context de sequera, i de la pluja espiritual, de la concòrdia, la fraternitat i la solidaritat.

Feu un comentari

×
×