El 29 de març passat, es va celebrar al Seminari de Tortosa la 4a reunió del Consell Pastoral Diocesà,  presidida pel bisbe Sergi Gordo. S’inicià la reunió amb una pregària, encomanant al Senyor la salut del papa Francesc. 

Tot seguit es va fer el res de l’Hora Tèrcia. Després d’uns minuts de meditació, es va projectar el videoclip ”¿Para quién soy yo?” del grup musical Hakuna, que és l’himne del Congrés de Vocacions. També es van veure uns vídeos sobre el mateix Congrés. 

Després els membres del CPD que van participar en el Congrés de Vocacions que es va celebrar a Madrid, del 7 al 9 de febrer, van oferir el seu testimoni i a continuació, a la llum de les conclusions d’aquest Congrés es van separar en grups per treballar, les preguntes del qüestionari del document de treball “Caminem junts plens d’esperança”. 

Després d’algunes informacions i precs i preguntes, es va compartir un dinar de germanor al Seminari i es va fer el comiat  amb una pregària i desitjant-nos un bon final de Quaresma i una santa i feliç Pasqua de Resurrecció del Senyor.

L’àgora de l’Església a Catalunya només és possible si hi ets tu. Fes-te de la comunitat "Catalunya Cristiana"!