Onzena edició de Canòlich Music, recuperant l’Eucaristia amb música en directe

L’onzena edició del festival de música cristiana, Canòlich Music, va cloure el vespre del 25 de novembre, amb una Eucaristia a la parròquia de Sant Julià i Sant Germà, presidida per Mn. Pepe Chisvert, rector i delegat d’Ensenyament del bisbat d’Urgell, i en la qual va participar amb una benedicció final als joves participants l’arquebisbe d’Urgell i copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives. L’església es va omplir de gom a gom per a viure en directe la música del grup Ubuntu, hereus dels temes creats per Kairoi i Xirat, i es van viure moments emocionants com en la interpretació del Pare Nostre, l’escenificació del conflicte Israel-Palestina i la resolució a través de l’estesa de ponts entre les persones, i també les paraules finals de l’arquebisbe, que va encoratjar tothom a mantenir un diàleg profund amb Déu, a anar més enllà dels propis conflictes per, a través de la humilitat, establir vincles d’amor i de confiança amb els altres. Aquesta edició del Canòlich Music s’ha dut a terme sota el lema “Joves amb empenta”, enguany més de 1.500 joves dels diferents sistemes educatius del Principat d’Andorra han seguit les activitats dutes a terme del 23 al 25 de novembre.

Feu un comentari

×
×