La parròquia Hospital de Campanya de Santa Anna de Barcelona acollirà dilluns 29 de setembre, a les 19h, una vetlla sota el lema “Cristians contra el genocidi de Gaza”. La trobada combinarà moments de pregària amb el testimoni de persones vinculades a la realitat del poble palestí, amb l’objectiu de denunciar la devastació i les vulneracions de drets humans que pateix la població civil a la Franja.
L’acte està organitzat per la Xarxa d’Entitats Cristianes i s’emmarca en l’agermanament amb la Xarxa de Capellans contra el genocidi, constituïda recentment a Itàlia per preveres i bisbes catòlics d’arreu d’Europa.
Segons els convocants, la vetlla vol esdevenir un espai de sensibilització i compromís davant la situació que viu Gaza arran de l’ofensiva militar israeliana, que ha provocat més de 60.000 morts i una destrucció generalitzada del territori.
Entre les entitats que donen suport a la convocatòria hi figuren Acció Catòlica Obrera, Càritas Diocesana de Barcelona, Mans Unides, Cristianisme i Justícia, Justícia i Pau, la Fundació Joan Maragall, la Fundació Pere Tarrés, la Federació de Cristians de Catalunya, les Comunitats Vedruna i altres organitzacions eclesials i laiques.
L’acte és d’accés lliure i es podrà seguir també a través del canal de YouTube de la parròquia de Santa Anna.


