El bisbe Salvador Giménez s’ha acomiadat de la diòcesi de Lleida després de deu anys de servei. Ha estat durant una missa d’acció de gràcies, la tarda del diumenge 13 de juliol, a la catedral nova, plena de fidels.

Durant les ofrenes, el bisbe Salvador ha rebut diversos presents, entre els quals, un recull de documents del seu pontificat i un quadre amb el mapa de la diòcesi. A l’homilia Salvador Giménez ha agraït l’acompanyament de tota la comunitat diocesana.

Al final de l’eucaristia, els sacerdots han aplaudit el bisbe a la sagristia i, després, s’ha fet un aperitiu a l’atri de la catedral amb els fidels que hi han volgut participar.

Uns dies abans va tenir lloc un altre comiat, aquest organitzat per la cúria diocesana de Lleida. El vicari general, mossèn Lluís Sallan, va fer un repàs dels moments més destacats del ministeri episcopal del bisbe Salvador, i va subratllar que en aquest temps ha renovat pràcticament al complet el personal del bisbat, atenent criteris de professionalitat i eficàcia.

Foto: Bisbat de Lleida

Les celebracions de comiat han tingut lloc tot just una setmana abans de l’ordenació episcopal i presa de possessió de mossèn Daniel Palau com a nou bisbe de Lleida. Una celebració que tindrà lloc el dissabte 19 de juliol a les onze del matí i que podreu seguir en directe per Ràdio Estel.

L’àgora de l’Església a Catalunya només és possible si hi ets tu. Fes-te de la comunitat "Catalunya Cristiana"!