Mons. José Antonio Álvarez Sánchez, bisbe auxiliar de Madrid, ha mort aquesta matinada a causa d’un infart, als 50 anys d’edat.

El seu cos serà traslladat a la cripta de la catedral de l’Almudena, on quedarà exposat al llarg del matí perquè qui ho desitgi es pugui apropar a pregar. A les 19.00 es farà la missa a la catedral.

L’arxidiòcesi de Madrid demana “a tota la comunitat diocesana i eclesial que, units en l’esperança que no defrauda, s’elevin pregàries pel seu descans etern”.

José Antonio Álvarez va néixer a Madrid el 1975 i va ingressar al Seminari el 1992. Va ser ordenat sacerdot el 2000, Tenia un màster en Discerniment Vocacional i Acompanyament Espiritual i va ser viceconsiliari nacional de Mans Unides.

Entre altres càrrecs ha estat formador del Seminari Menor i del Seminari Conciliar, director espiritual de Cursets de Cristiandat i, fins al seu nomenament com a bisbe, el 2024, era rector del Seminari Conciliar de Madrid.

L’àgora de l’Església a Catalunya només és possible si hi ets tu. Fes-te de la comunitat "Catalunya Cristiana"!